آندرواژ، لیلا
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
ا
ابراهیم پور، مصطفی
مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]
ابراهیمی، هدایت
مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]
اسلامی شهربابکی، میترا
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
اصغری، سونیا
تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]
ب
باسلی زاده، سینا
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
بهاردوست، مهدی
تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]
ج
جوادی کمنی، سکینه
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]
چ
چگنی، علیرضا
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
چیت ساز، محمد علی
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]
ح
حبیبی راد، امین
شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]
حقیقتیان، منصور
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]
حنیفی، فریبا
تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]
خ
خدابنده، فاطمه
قابلیتهای پویای تحقیقوتوسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانهی شرکتهای صنایع غذایی تولید کنندهی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]
خدمتگزار، حمید رضا
طراحی مدلی جهت شناسایی نقشها و عملکرد اصلی دفاتر انتقال تکنولوژی با رویکرد انتقال تکنولوژی در راستای مدیریت مالکیت فکری [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 63-78]
خرامانی، علی اشرف
ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]
خمسه، عباس
ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]
خمسه، عباس
قابلیتهای پویای تحقیقوتوسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانهی شرکتهای صنایع غذایی تولید کنندهی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]
خیاطیان، محمدصادق
مدلسازی ساختاری-تفسیری چالشهای تاثیرگذار بر فرآیند سیاستگذاری توسعه فناوریهای انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]
خیاطیان یزدی، محمدصادق
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
ر
رجبی پور میبدی، علیرضا
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
ز
زاهدی، محمدرضا
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]
زاهدی، محمدرضا
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]
زندحسامی، حسام
شناسایی و رتبه بندی مکانیزم های کارآفرینی تعاملی به عنوان نوعی از کارآفرینی سازمانی با استفاده از روش هیبرید ( آنتروپی شانون فازی و آراس فازی) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 31-52]
س
سالمی نجفآبادی، محمدرضا
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
سلیمی زاویه، سید قاسم
استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]
سلیمی زاویه، سید قاسم
مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]
شبابی، هومن
نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]
شجاعی، مهرشاد
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]
شفیعی، شکوفه
شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]
شفیعیون، رسول
بررسی تأثیر مدیریت تکنولوژی بر عملکرد تجاری از طریق نقش میانجی قابلیتهای رقابتی (مطالعه موردی: شرکتهای دانشبنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 3-18]
شمس، سعیده
مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]
شهرکی پور، حسن
تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]
شویکلو، امیررضا
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
ص
صولتی، شهاب
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]
ع
عابدی، صادق
طراحی مدلی جهت شناسایی نقشها و عملکرد اصلی دفاتر انتقال تکنولوژی با رویکرد انتقال تکنولوژی در راستای مدیریت مالکیت فکری [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 63-78]
عباسی، رضا
شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]
عبدالحسینی، رضا
بهکارگیری فناوریهای نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]
عبداله زاده، سهراب
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
ف
فراهانی، طیبه
تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]
فرتاش، کیارش
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
فرتاش، کیارش
مدلسازی ساختاری-تفسیری چالشهای تاثیرگذار بر فرآیند سیاستگذاری توسعه فناوریهای انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]
فهیم، جواد
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
ق
قاسمی همدانی، ایمان
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
قربانی، امیر
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
قربانی، امیر
مدلسازی ساختاری-تفسیری چالشهای تاثیرگذار بر فرآیند سیاستگذاری توسعه فناوریهای انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]
قرهداغی، اکرم
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
ک
کاظمی نجف آبادی، عباس
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
کردان، اکبر
نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]
کناری زاده، ایمان
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
م
محبی اشتیانی، سیمین
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]
محمدی، مجید
شناسایی و رتبه بندی مکانیزم های کارآفرینی تعاملی به عنوان نوعی از کارآفرینی سازمانی با استفاده از روش هیبرید ( آنتروپی شانون فازی و آراس فازی) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 31-52]
مرادی، محمود
مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]
مردانی شهربابک، محمد
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]
معصومی، سینا
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
ن
نژادرزمجویاخگر، راحله
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
نقدی خناچاه، شایان
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]
نوروزی، اکبر
بررسی تأثیر مدیریت تکنولوژی بر عملکرد تجاری از طریق نقش میانجی قابلیتهای رقابتی (مطالعه موردی: شرکتهای دانشبنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 3-18]
و
وزیری گهر، حمید رضا
بهکارگیری فناوریهای نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]
ی
یحیی زاده فر، محمود
نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]
یزدانی، حمیدرضا
شناسایی و رتبه بندی مکانیزم های کارآفرینی تعاملی به عنوان نوعی از کارآفرینی سازمانی با استفاده از روش هیبرید ( آنتروپی شانون فازی و آراس فازی) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 31-52]