آ

  • آندرواژ، لیلا واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

ا

  • ابراهیم پور، مصطفی مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]

  • ابراهیمی، هدایت مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]

  • احمدی زاد، آرمان سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

  • اسلامی شهربابکی، میترا انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • اصغری، سونیا تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]

ب

  • باسلی زاده، سینا انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • بهاردوست، مهدی تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]

ج

  • جوادی کمنی، سکینه نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت‌های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]

چ

  • چگنی، علیرضا پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

  • چیت ساز، محمد علی بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]

ح

  • حبیبی راد، امین شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]

  • حقیقتیان، منصور بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]

  • حنیفی، فریبا تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]

خ

  • خدابنده، فاطمه قابلیت‌های پویای تحقیق‌‌و‌‌توسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانه‌‌ی شرکت‌های صنایع غذایی تولید کننده‌ی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]

  • خدمتگزار، حمید رضا طراحی مدلی جهت شناسایی نقشها و عملکرد اصلی دفاتر انتقال تکنولوژی با رویکرد انتقال تکنولوژی در راستای مدیریت مالکیت فکری [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 63-78]

  • خرامانی، علی اشرف ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]

  • خمسه، عباس ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]

  • خمسه، عباس قابلیت‌های پویای تحقیق‌‌و‌‌توسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانه‌‌ی شرکت‌های صنایع غذایی تولید کننده‌ی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]

  • خیاطیان، محمدصادق مدل‌سازی ساختاری-تفسیری چالش‌های تاثیرگذار بر فرآیند سیاست‌گذاری توسعه فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]

  • خیاطیان یزدی، محمدصادق شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

ر

  • رجبی پور میبدی، علیرضا واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

ز

  • زاهدی، محمدرضا نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت‌های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]

  • زاهدی، محمدرضا طراحی و پیاده‌سازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان‌ دانش‌محور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]

  • زندحسامی، حسام شناسایی و رتبه بندی مکانیزم های کارآفرینی تعاملی به عنوان نوعی از کارآفرینی سازمانی با استفاده از روش هیبرید ( آنتروپی شانون فازی و آراس فازی) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 31-52]

س

ش

  • شافعی، رضا سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

  • شبابی، هومن نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]

  • شجاعی، مهرشاد بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]

  • شفیعی، شکوفه شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]

  • شفیعیون، رسول بررسی تأثیر مدیریت تکنولوژی بر عملکرد تجاری از طریق نقش میانجی قابلیت‌های رقابتی (مطالعه موردی: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 3-18]

  • شمس، سعیده مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]

  • شهرکی پور، حسن تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]

  • شویک‌لو، امیررضا پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

ص

  • صولتی، شهاب توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]

ع

  • عابدی، صادق طراحی مدلی جهت شناسایی نقشها و عملکرد اصلی دفاتر انتقال تکنولوژی با رویکرد انتقال تکنولوژی در راستای مدیریت مالکیت فکری [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 63-78]

  • عباسی، رضا شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]

  • عبدالحسینی، رضا به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

  • عبداله زاده، سهراب استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

ف

  • فراهانی، طیبه تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]

  • فرتاش، کیارش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

  • فرتاش، کیارش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری چالش‌های تاثیرگذار بر فرآیند سیاست‌گذاری توسعه فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]

  • فهیم، جواد استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

ق

  • قاسمی همدانی، ایمان واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

  • قربانی، امیر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

  • قربانی، امیر مدل‌سازی ساختاری-تفسیری چالش‌های تاثیرگذار بر فرآیند سیاست‌گذاری توسعه فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]

  • قره‌داغی، اکرم پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

ک

  • کاظمی نجف آبادی، عباس انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • کردان، اکبر نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]

  • کناری زاده، ایمان واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

م

  • محبی اشتیانی، سیمین نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت‌های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]

  • محمدی، مجید شناسایی و رتبه بندی مکانیزم های کارآفرینی تعاملی به عنوان نوعی از کارآفرینی سازمانی با استفاده از روش هیبرید ( آنتروپی شانون فازی و آراس فازی) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 31-52]

  • محمودی، حسنا سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

  • مرادی، محمود مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]

  • مردانی شهربابک، محمد توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]

  • معصومی، سینا واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

ن

  • نژادرزمجوی‌اخگر، راحله پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

  • نقدی خناچاه، شایان طراحی و پیاده‌سازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان‌ دانش‌محور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]

  • نوروزی، اکبر بررسی تأثیر مدیریت تکنولوژی بر عملکرد تجاری از طریق نقش میانجی قابلیت‌های رقابتی (مطالعه موردی: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 3-18]

و

  • وزیری گهر، حمید رضا به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

ی

  • یحیی زاده فر، محمود نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]

  • یزدانی، حمیدرضا شناسایی و رتبه بندی مکانیزم های کارآفرینی تعاملی به عنوان نوعی از کارآفرینی سازمانی با استفاده از روش هیبرید ( آنتروپی شانون فازی و آراس فازی) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 31-52]